Levering

We zijn trots om internationale verzenddiensten aan te bieden die momenteel actief zijn in meer dan 200 landen en eilanden over de hele wereld. Niets betekent meer voor ons dan onze klanten veel waarde en service te bieden. We zullen blijven groeien om tegemoet te komen aan de behoeften van al onze klanten, en een service bieden die verder gaat dan alle verwachtingen waar ook ter wereld.

Hoe verzend je pakketten?

Pakketten uit ons magazijn in China worden verzonden per DHL, ePacket of EMS, afhankelijk van het gewicht en de grootte van het product. Pakketten die worden verzonden vanuit ons magazijn in de VS worden verzonden via USPS.

Verstuurt u wereldwijd?

Ja. Wij bieden gratis verzending naar meer dan 200 landen over de hele wereld. Er zijn echter een aantal locaties waar we niet naartoe kunnen verzenden. Als u zich in een van die landen bevindt, nemen we contact met u op.

Hoe zit het met de douane?

Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele douanekosten zodra de items zijn verzonden. Door onze producten aan te schaffen, stemt u ermee in dat een of meer pakketten naar u kunnen worden verzonden en mogelijk douanekosten krijgen als ze in uw land aankomen.

Hoe lang duurt verzending?

De geschatte verzendtijd varieert per locatie en kan langer zijn dan 10 dagen vanwege de grote vraag. Dit zijn onze schattingen:

Plaats* Geschatte verzendtijd
De Verenigde Staten10-30 werkdagen
Canada, Europa10-30 werkdagen
Australië, Nieuw Zeeland10-30 werkdagen
Mexico, Midden-Amerika, Zuid-Amerika15-30 werkdagen
Verenigd Koninkrijk10-30 werkdagen
Zwitserland10-30 werkdagen

* Dit omvat niet onze verwerkingsduur van 2-5 dagen.

Verstrekt u trackinginformatie?

Ja, u ontvangt een e-mail zodra uw bestelling wordt verzonden met uw trackinginformatie. Als u binnen 5 dagen geen trackinginformatie heeft ontvangen, neemt u contact met ons op.

Mijn tracking zegt “geen informatie beschikbaar op dit moment”.

Voor sommige rederijen duurt het 2-5 werkdagen voordat de trackinginformatie op het systeem is bijgewerkt. Als uw bestelling langer dan 5 werkdagen geleden is geplaatst en er is nog steeds geen informatie over uw trackingnummer, neem dan contact met ons op.

Worden mijn artikelen in één pakket verzonden?

Om logistieke redenen worden items in dezelfde aankoop soms in afzonderlijke pakketten verzonden, zelfs als u gecombineerde verzending hebt opgegeven.

Als je nog andere vragen hebt, neem dan contact met ons op en we zullen ons best doen om je te helpen.