Retouren & service

Alle bestellingen kunnen worden geannuleerd totdat ze worden verzonden. Als uw bestelling is betaald en u moet een wijziging aanbrengen of een bestelling annuleren, moet u binnen 12 uur contact met ons opnemen. Nadat het verpakkings- en verzendproces is gestart, kan het niet meer worden geannuleerd.

Restitutie

U tevreden houden is prioriteit nummer 1. Daarom, als u een terugbetaling wenst, kunt u er een aanvragen, ongeacht de reden.

Als u  niet het product binnen de gegarandeerde tijd (45 werkdagen niet meegerekend 2-5 dag verwerking) ontvangen, kunt u een terugbetaling of een terugzending te vragen. Als u het verkeerde artikel hebt ontvangen, kunt u een teruggave of een terugzending aanvragen. Als u niet wilt dat het product dat u ontvangt, om terugbetaling verzoekt, moet u het artikel op eigen kosten retourneren en moet het artikel ongebruikt zijn.

  • Uw bestelling is niet aangekomen als gevolg van factoren die onder uw controle vallen (dwz het verstrekken van het verkeerde verzendadres)
  • Uw bestelling is niet aangekomen vanwege uitzonderlijke omstandigheden die buiten de controle van Swugle (dwz niet goedgekeurd door de douane, uitgesteld door een natuurramp).
  • Andere uitzonderlijke omstandigheden buiten de controle van kittenrules.com

* U kunt restitutieverzoeken indienen binnen 15 dagen nadat de gegarandeerde periode voor levering (45 dagen) is verlopen. U kunt dit doen door een bericht te sturen op de  Contact-  pagina.

Als u bent goedgekeurd voor een terugbetaling, wordt uw teruggave verwerkt en wordt binnen 14 dagen automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.

Ruilen

Als u om welke reden dan ook uw product wilt ruilen, misschien voor een andere maat in kleding. U moet eerst contact met ons opnemen en we zullen u door de stappen begeleiden.

Stuur uw aankoop alstublieft niet terug, tenzij wij u toestemming geven om dit te doen.